مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر:

گنج عظیم دفاع مقدس باید به نسل جوان منتقل شود  

سرهنگ پاسدار «غریبی» گفت: گنج عظیم نهفته در بطن دفاع مقدس باید از سوی دستگاه‌های فرهنگی استخراج و به نسل جوان منتقل شود.
کد خبر: ۶۷۲۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۹ - 09June 2024
نقش ماندگار مردم بوشهر دردفاع مقدس فراموش ناشدنی است به گزارش خبرنگار دفاع مقدس بوشهر، سرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی» مدیر کل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان بوشهر امروز در دیدار با «مهدی حیدری» مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر با تقدیر از همراهی و پشتیبانی رسانه ملی در معرفی و حمایت از برنامه های دفاع مقدس در بخش های مختلف تولیدی اظهار داشت: همواره رسانه ملی به خصوص در بخش استانی نقشی ثابت در تولیدات وحمایت از علاقه مندان فعال در حوزه دفاع مقدس دارد.
 
سرهنگ غریبی با اشاره به  اینکه نقش ماندگار مردم بوشهر در دوران دفاع مقدس فراموش نخواهد شد افزود: رسانه در سالهای بعد از دفاع مقدس نیز در حوزه نشر ارزشهای این حماسه جاوید رسالت خود را بهخوبی ایفا کرد وآثار مختلفی از پشتیبانی وحضور اقشار مختلف مردم استان در آن دوران سراسر عزت وافتخار برای نسل های آینده ثبت وضبط نموده است.  
 
وی در این زمینه بیان داشت: رسانه  در دوران دفاع مقدس در تهییج جامعه برای حضور مردم در مناطق عملیاتی، پشتیبانی جنگ و انعکاس اخبار و وقایع جنگ نقش برجستهای داشت وآثار پرخیر وبرکت این مستندات در بین علاقمندان به ویژه نسل جوان نمایان است.
 
سرهنگ غریبی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در حوزه ایثار و شهادت گفت: در خصوص کارهای فرهنگی و اثر بخشی آن باید به صورت منسجم عمل نمود تا کارهای خرد به کارهای عظیم در حوزه ایثار و شهادت تبدیل گردد و در ادامه رسانه ملی بتواند از تجمیع آنها آثار فاخری تولید نماید .
 
مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر تصریح کرد: گنج عظیم نهفته در بطن دفاع مقدس باید از سوی دستگاههای فرهنگی استخراج و به نسل جوان منتقل شود و این کار عظیم و تاثیرگذار با هم افزایی صداوسیما می تواند منشاء اثر قرار گیرد.
 
«مهدی حیدری» مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر در ادامه تبلیغ و نشر ارزش‎های دفاع مقدس و ایثار شهداء را از مهم‎ترین محورهای فعالیت رسانه ملی دانست و بیان داشت: مستندات و تصاویر صحنه‌های دفاع هشت ساله ملت بزرگ ایران در برابر تجاوز دشمن، جزء ارزشمندترین گنجینه‌های تاریخی و فرهنگی این کشور هستند که باید در حفظ و نگهداریشان نهایت دقت صورت گیرد.
 
وی افزود: امروز ادبیات دفاع‌مقدس نیازمند تولیدات  محتوایی غنی با موضوع سرداران شهید استان است تا با به نمایش گذاشتن فرهنگ شهادت و ایثار در قالب فیلم  این اثرگذاری در مخاطبان نسل جدید بیشتر شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار